Mardin Su ve Kanalizasyon İdaresi (MARSU) Genel
Müdürlüğü’nün Alo 185 Çağrı Merkezinde yılın son 3 ayında 8 bin çağrıya cevap
verildi.
Mardin Su ve Kanalizasyon (MARSU) Genel Müdürlüğü Bilgi
İşlem Daire Başkanlığı bünyesinde hizmet veren ve dijitalleşme çalışmaları
kapsamında teknolojik yatırımlar ve kesintisiz hizmet anlayışıyla altyapısı
yenilenen ALO 185 Çağrı Merkezi kentin tamamına hizmet veriyor.
Şehir geneline haftanın 7 günü saat 8:00 ila 24:00 arasında kesintisiz
hizmet sunan Alo 185 Çağrı Merkezini arayan vatandaşlar, içme suyu, yağmur suyu
ve kanalizasyon alt yapısıyla ilgili yaşadıkları sorun, istek ve taleplerini
bildiriyor.
Teknolojinin tüm imkanlarının kullanılarak vatandaşların
taleplerine cevap verildiği ALO 185 Çağrı Merkezinde online olarak kayıt altına
alınan bildirimler zaman kaybedilmeden anlık olarak saha ekiplerine ve yetkili
birimlere iletiliyor.
Vatandaşların sorunlarına anında ve hızlı bir şekilde müdahale edilmesinin sağlandığı ALO 185 Çağrı Merkezinde 2023 yılının son 3 ayında 8 bin çağrıya cevap verildi.