Mardin Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MARSU),
tüm kamu hizmetlerine tek bir noktadan erişim imkanı sağlayan e-devlet üzerinden
7 hizmet ile yerini aldı.
Mardin Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü, kaliteli,
hızlı, kesintisiz ve güvenli hizmet sunmak için son dönemlerde dijitalleşme
çalışmalarıyla birlikte vatandaşların hizmet binalarına uğramadan işlemlerini
yapabilecekleri 7 hizmeti e-Devlet üzerinden elektronik ortamda hizmette sundu.
Yapılan çalışma neticesinde 7 hizmetin entegrasyonunu
e-devlet üzerinde tamamlayan MARSU, vatandaşların; yeni abonelik başvurusu ve
takibi, abonelik bilgileri sorgulama, abonelik sözleşme feshi başvurusu, arıza
ve bakım bilgisi sorgulama, fatura bilgileri sorgulama, aboneliğe bağlı arıza
başvurusu ile borç bilgileri sorgulama işlemlerini daha etkin, pratik ve hızlı şekilde
internet üzerinden yapabilmesine olanak sağladı.
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından 7 hizmetin e-devlet
üzerinden entegrasyonu tamamlanarak hizmete alınmasının yanı sıra dijitalleşme
çalışmaları kapsamında aboneler, altyapısı güçlendirilen MARSU’nun web sitesi
https://marsu.gov.tr üzerinden Online İşlem bölümünde üyelik oluşturarak 3D
Secure ile Kredi kartı ile güvenli ödeme yapabiliyor.
Su kesintileri ve su
dağıtımı listesine ulaşılabiliyor
Aboneler, Online İşlem bölümünde borç sorgulama ve telefon
numarası güncelleme işlemlerini MARSU’nun web sitesinde yapabildiği gibi günlük
su kesintileri ve su dağıtım listesine de ulaşabiliyor.
Vatandaşların en iyi hizmeti alması için tüm teknolojik imkanları seferber ederek dijitalleşme yatırımlarını sürdüren MARSU, e-devlet ile web sitesi üzerinden hizmet sayısını her geçen gün artırmak adına altyapı çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.